SUBREGION POZNAŃSKI

PRELEGENCI

 

dr hab. Małgorzata Rosalska, prof. UAM – pedagog, doradca zawodowy, profesor w Zakładzie Kształcenia Ustawicznego i Doradztwa Zawodowego na Wydziale Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Specjalizuje się w problematyce z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego, polityki rynku pracy, edukacji dorosłych i polityki oświatowej. Autorka wielu publikacji z zakresu doradztwa zawodowego oraz programów szkoleniowych dla doradców.

 

Renata Gut – trener edukacji i biznesu, przedsiębiorca. Zarządza w Polsce Instytutem Talentów Flashpoint. Od 30 lat szkoli i inspiruje do poznania SIEBIE oraz ŚWIADOMEGO Zarządzania Sobą. Autorka modelu Zarządzanie Sobą na Zielonej Ścieżce. Popularyzuje idee P. Druckera oraz Instytutu Gallupa. Odkrywa Talenty i Mocne Strony u dorosłych, dzieci i młodzieży. Uruchamia potencjał       i zaprasza do budowania w sobie adekwatnego poczucia własnej wartości. Współautorka książek „Zarządzanie sobą” (DIFIN, 2008), „Zarządzanie SOBĄ na Zielonej Ścieżce: Dyrektor szkoły z pasją”, ” (wyd. Flashpoint, 2015) oraz „Pokolenie Y” ” (wyd. Flashpoint, 2016). 

 

dr Anna Brzosko – wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego, doradca             i edukator, specjalizuje się w zarządzaniu różnorodnością i budowaniu przewagi konkurencyjnej w oparciu o talenty i mocne strony. Współautorka        i współprowadząca autorski program „Zarządzanie sobą i talentami” dla studentów studiów podyplomowych ALK. W swojej pracy szczególną uwagę zwraca na diagnozowanie i rozwój indywidualnego potencjału u dzieci                 i młodzieży i dorosłych. Współautorka książek: „Zarządzanie Sobą na Zielonej Ścieżce. Dyrektor szkoły z Pasją” (wyd. Flashpoint, 2015) oraz „POKOLENIE Y” (wyd. Flashpoint, 2016). 

 

Sara Waszyńska – właścicielka agencji marketingowej, specjalistka z zakresu marketingu i sprzedaży online. Pracę w branży kreatywnej rozpoczęła w wieku 16 lat powoli zdobywając doświadczenie związane z każdym aspektem budowania i promocji marki. W wieku 20 lat, tuż po zdaniu matury, założyła agencję marketingową, która urosła w zawrotnym tempie i aktualnie realizuje kampanie dla międzynarodowych klientów.Miłośniczka przedstawiania faktów, badań i statystyk w formie praktycznych, zrozumiałych wskazówek. Mimo twardego podejścia do życia i biznesu wierzy w intuicję.